söndag 16 september 2012

Träningsdagbok

I torsdags: Då var det först skolidrott. Kul och ganska ansträngande. Efter det så cyklade jag till stallet för att ha hoppträning. Där tränade vi på balans och avstånd. Det var både jobbigt och kul, man fick mycket mjölksyra i vaderna...

Tävling lördag allsvenskan som gick super!  Jag red fram ganska länge och hade ett bra flyt genom hela banan. Nu taggar vi till för det är två omgångar kvar. För tillfället ligger vi på tredje plats i skåne men vi har två omgångar kvar att höja upp oss ännu mer. Dock kan vi också få ett bakslag och ifall vi slutar som trea i Skåne så kommer jag ändå vara nöjd.

Och sen igår red jag ut med mamma. Skön uteritt där jag bara slappnade av. På kvällen var jag och pappa ute och sprang hela gunnesborundan. 2,8 km på 16 minuter. Jag är nöjd för vi stannade aldrig och vi hade ett bra tempo. Men jag var väldigt trött efteråt.Hahah

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar